Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik nu doen?

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Alca Fashion. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag zo snel mogelijk oplossen!
Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over onze collectie, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij jouw klacht?
  • Wij streven naar een snelle afwikkeling (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van het probleem
  • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen
  • Wij houden ons aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
  • Wij verzoeken je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan dit doen via het e-mailadres: info@alcafashion.com. Natuurlijk kan je ons ook altijd telefonisch bereiken op het telefoonnummer: 0182-760005.
De openingstijden van onze telefonische klantenservice zijn als volgt:
  • maandag 08:00 – 16:30 uur
  • dinsdag 08:00 – 16:30 uur
  • woensdag 08:00 – 16:30 uur
  • donderdag 08:00 – 16:30 uur
  • vrijdag 08:00 – 15:30 uur
  • Na het indienen van de klacht zullen wij deze zo direct mogelijk in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid een passende oplossing te vinden. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. We zullen ten alle tijde terugkomen op het door jou ingediende bezwaar.